Monday, January 31, 2011

Pengawa ujung minggu 29/1/2011

Lama amat udah nadai meda sida bungai aku ba luar rumah, tu tadi laban ti nadai pemindah bukai, tumu pagi aku nilik sida keluar lalu berengkah muai nak rumput ti bisi begulai enggau sida. Nyau sinu aku meda okit aku, bunga-bunga aku ti siti-dua dalam pasu, semina idup seput, tak kelap-kelap.  Tang sida tu baka ka nemu aku tusah, nemu aku maioh pengawa, idup ga sida, bisi ga bebungai bisi nya bebuah.  Peda kita some of plants that waiting for my care.

Kacang Ma

Kacang Ma agi puda

Kulat burak (putih) ba tuga pun manggo

Kacan Ma udah di ambi aku lalu ka di jemboi

Thai's chili dalam pasu

okid aku ti bisi bebungai

bungai bawang...idup ga tudah taja enda di ibon aku

tu ngelekar ba tanah nadai dalam pasu

bungai "cheeky boys @ lily" keno orang...enda nemu ia dalam jako iban

aku rindu amat meda bungai tu...striking red...

Posted by KumangSedinang@2010

3 comments:

  1. diatu nadai nyenggala tak nanam, suba amat bisi, ka diatu nya leka ti laboh suba-suba idup baru...KS gumpul aja.

    ReplyDelete
  2. Bisi biji benih nya wai?aku ka nanam..email
    Ubahmarimar@rocketmail.com.

    ReplyDelete