Monday, January 31, 2011

Aku endang selalu rindu.....

Ish..ish.....ish...enda peduli nama pikir kita, enda peduli nama jako kita, baik utai tu pisin baru ka pisin lama, tang laban pengerindu ati, julok ati ke ngelamatu ka bempu ia endang udah lama di simpan di dalam ati.  Sepengudah ti gawa di rumah paginya, udah tengah hari aku enggau princesses aku bejalai ke pasar, dia sekumbang ti bejalai tetemu ke buah ati ti lama udah di iching di perening semina nganti maia ti sesuai baru ngambi ia pulai enggau aku lalu nyadi pangan aku ti baru.  Diatu ia di bai aku kin-kitu laban pengerindu aku ka kia endang chukup rindu.  Yea...tu ia pangan baru aku.


Posted by KumangSedinang@2010

3 comments:

  1. Betul, anang peduli jako urang, janji ati senang. he..he..

    ReplyDelete
  2. Wai KS & EtE.. we always have a choice in life... BONIA handbag alawys have it's own elegance.

    ReplyDelete