Tuesday, September 14, 2010

Tukei Wong (Towkey Wong)


As I said earlier, kalah pemati bala pemesai - peda kita pemioh orang enggau pemaioh bungai ti di beri orang ngagai tudah Mrs. Wong, bisi 3 buah truck ti sedang pemesai ngemai wreath.  Aku bisi mansa kedai ia sebedau orang ti angkat ngagai kubur Nirvana Memorial Park ba jalai Miri-Bintulu jam 1.30pm kenaka 15/9/2010.  Bisi sekeda cerita orang, siti lot ba Nirvana tu rega ia semak RM50K....tang aku enda nemu sebendar rega nya, tu endang tempat orang ngubur ke orang kaya-raja.

Aduh!!! just arrived office yesterday at 7.15am, a phone rings and I pick-up, a very familiar voice from the other end sounded so tekezut....  Aku ngumbai ia ngangau mai aku breakfast ba kedai Wong.  She said " menyadi......aram tua ngabas bini Wong" nama main deh, kenu aku, then she answer, bedau nemu berita nuan???? Wong udah nadai pagi tadi....accident!!! Oh my God keno aku, kasih amat ga WONG!!! Laban aku ti maioh amat kerja ka di siap, enda ulih ngabas tudah bini Wong terus, so right after lunch yesterday aku lalu ngetu ngagai kedai ia ba Lutong, naka meh penyinu ati aku meda bini tudah Wong.  She such a kind lady, manah amat enggau orang and whatmore to say about Wong, each time my friend and I ngirup ba kedai kopi ia, enda iboh di order kopi nemu aja ia utai ti ka di irup bala kami...then he said...BINI ORANG, BAJIK-BAJIK KITA, NI APAI ORANG BISI DITU...selalu ja ia nyebut those words to us with his smiling face. Kadang-kadang terus duduk ia enggau kami and sometimes terus preee...kopi kami sebala.  Di Miri ditu, aku bedau kala di belanja orang ti empu kedai kopi tang Wong ia enda ngira sapa nuan enti ia ka mayar kopi nya ia mayar.  Ingat aku, back in 80's Wong ngena basikal nganjong asi bungkus ti udah di order kami (tapau) ngagai opis kami di Lutong.  Maia nya kedai ia mit tang endang laku, diatu kedai ia nyau bisi air-con restaurant ti besai.  Kasih tudah Wong, bala anak ia benong belajar magang.  Eventhough tudah Wong to bansa China tang meh, mostly bala Iban ti gawa ti Lutong ditu nyadi kaban ia, ia enda milih bansa semua di tanya and he is so humble. WONG...may your soul rest in peace....surely you will be missed by many. 
May God bless your soul and Deepest condolence to WONG's family.
Posted by KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment