Wednesday, September 1, 2010

Cherita sengapa

Enda nemu nama band tu aku, tang keh di peda bala menyadi kitai bansa China magang

Leboh aku ti bisi ke pasar, tak tekenyit aku ninga utai udu penginggar ba open air ba pasar lama. Aku pun lalu enggau orang meda dia, rindu endar ati meda utai baka tu, tu tau ngerindu ke ati bala kitai ti diau di Miri ditu lalu mega ka bala ke bisi nemuai ke Bandaraya Miri. Sida tu pun ukai orang nembiak tang beumur magang. This reminds me alot of nengeri di menua tasik ke bisi udah di peda aku ngerja pengawa bakatu ba tisi jalai enggau ba depan kedai kopi. Di menua orang di Merika din endang endor orang enjoy tempat ke bakatu. Peda kita ba sekeda gambar ti sempat di ambi aku. Arap ke sida tu agi bisi bemain ba tempat tu ba minggu ke bukai.



KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment