Wednesday, September 22, 2010

Apoo...naka-naka meh pemapap aku!!

My sister called aku mai aku sama enggau ia ngagai JB laban anak ia ti tuai ka convocation ba bulan sepuluh ila.   Kami duai menyadi lalu besemaia betemu ba Kuching ngena bilun sama.  Enggi ia udah di beli tiket lalu aku tu ka nyama keh enggau ia.  Laban ti kelalu gagit ati lalu booking tiket online ngena Get The Deal package aku ke diri empu. Peda aku ba MAS package nya bisi murah lalu book aku.  Maia aku ti buking nya berapa kali aku ngecheck, nama, itinerary enggau rega tiket nya semua di check, asai ti betul semua then aku lalu mayar ngena online payment lalu di print aku tiket nya tadi lalu simpan.  Benong ti berandau pasal tiket nya dia colleague aku nanya, nama kabuah nuan ka ngagai KL deh, lapa nuan enda nengah Kuching keno ia, nya baru nuan sama enggau menyadi nuan, nya baru aku ngecheck tiket aku baru, paduhal aku buking kediri ngena Miri-KL-JB, nah.............nama penyadi, kami duai menyadi enda sama bilun enda sama jam datai di JB.  Aku lalu call MAS hotline lalu bejako enggau orang dia madah kediri ka nukar tiket, sida madah aku enda tau nukar tiket, aku mesti meli baru enti aku ka nengah Kuching. Ia ti di beli dulu nya angus kenu sida.  Naka-naka meh penyayau duit aku ko aku madah ke sida, tusah ati aku berunding ka nya ti angus ngapa tak muai duit ke lubang. Madah aku ngagai Finance Manager aku, ia madah enda ngawa, ngagai KL aja nuan raun dulu, semadi nganti bilun ngagai JB nuan bejalai sebelah nya keno ia ari tiket nuan ti angus, senang ga ati aku ninga jako nya tang meh sinu kediri ti enda sama bilun enggau menyadi aku.  Pulai ari JB baru kami duai menyadi sama bilun sama maia.
"Moral of the story.....always be careful when you purchase online ticket, it can be tricky" enggau mega semua pengawa kitai, enda tau limpang enti udah ngerja pengawa siti-siti lalu tembu keh.  Kabuah enggi aku ti nyadi bakatu nya laban aku ti limpang benong buking aku bisi kena kangau bala colleague aku ti bukai pasal kerja.  Setegal ti tejanggal nya meh kabuah tiket aku ngagai KL instead of Kuching.

Posted by KumangSedinang@2010

2 comments:

  1. Sama pekara nyadi ba seduai Aunty Sebugey. Uji nuan meda entry iya, enggi Aunty Sebugey nyau salah nama di entered.

    Enda ngawa, raun raun meda menua (munyi ko niang inik aku). Diatu nyamai, di KLIA mayuh kedai, enda berasai transit laban mayuh utai peda enda baka kelia.

    ReplyDelete
  2. Ent...nya meh, sign of aging....ha.h.a.h.a need secretary to do it daitu.

    ReplyDelete