Wednesday, September 1, 2010

1/9/2010-genap setaun Kumang Sedinang blog

Nadai berasai tak nyau setaun nampun di langit sebulan nandan di bukit, Kumang Sedinang ti udah ada mai sebarang berita ti di temu sebelah dunya lalu di kunsi ke aku enggau kita kelebih agi ba senentang pengawa bala anak-anak kitai ti besekula enggau pemansang kitai ti indai. Rindu amat asai macha peransang bala pangan bala kaban ti bisi mansa nemuai nengah ruai KS ditu, aku meri besai terima kasih lalu anang puas nemuai ngagai aku. Enti utai bisi enda di kerindu ka kita leboh ti macha berita ti di engkah KS ditu, kita tau komen lalu madah ngagai aku awaka ila aku bejimat agi enggau berita ti ka di keluar ke aku. Anang irau aku enda ringat tang nya meransang aku nulis manah ka agi. Ari peransang bala kita nya ngasoh aku nerus ke pengawa blogging tu ari diatu sampai ke ila-ila. Saritu tu aku semadi nadai utai di kunsi enggau kita kelimpah ari berita Merdeka kemari, aku bekunsi ukai ka ngeso keh kita madah ke pemisi diri tang meh awaka kita ti nyimpan pengerindu baka aku meda collections/koleksi ti di udah di gumpul aku selama tu. Tu meh pengerindu ti kembuan KS ari menya sampai ke diatu. Agi rindu meh ati tu ngumpul barang ka bakatu enti pala Agung ngemendar ka aku. sekeda ari perfume-minyak wangi ti di gumpul aku


KumangSedinang@2010

3 comments:

  1. Wai Ks > aku tu nadai nemu nn update blog, laban what appear at my blog doesn't appear your latest.. semadi mamashabella madah ke aku, then i realize, diatu nemu aku bakani ka muka your latest story ba blog nn...

    ApOO maioh amai parfum udah di kena nn magang wai? Enggi aku di buai ma udah abis.. shud not neeey?? Me also loves parfum but not as much as yours..laban ke bisi utai barang bukai ke nyadi collections aku hehehehe

    ReplyDelete
  2. IEG, thankyou keh comment nuan. Parfume aku nya maioh bedau di buka & bedau di kena. Some bisi double laban enda ingat keh ni ti bisi lalu meli baru. My favourites is Estee Lauder - Pleasure,Beautiful & white linen. The rest like nina richi, cartier, anna sui, lancome & etc..etc..is just a collections.

    ReplyDelete
  3. Ba tingkat ti baroh nya baru kosong, udah abis di kena.

    ReplyDelete