Monday, September 13, 2010

DAM Gotong Royong at Rumah Malang

Tuai Rumah meri seleka dua jako ngenatai ke bala temuai ari DAM
DAM - Dayak Association Miri, bisi ngatur pengawa gotong royong ba rumah panjai di Malang, Miri.  Aku enda enggau tang anak aku enggau bala komiti DAM bisi enggau.  Aku endang sengaja enda enggau laban kenu aku, aku ka gotong royong rumah sendiri laban nya ti maia kemisi lalu bisi ari ngikis ngerais nak abok sebelah rumah.  Pengawa tu pengawa manah endang ngena endang patut kitai nulong orang ti sempit pendiau.  Sida tu begotong royong meresi rumah 2 iko indai tunggal ti nadai orang ngibun begulai enggau seduai tu.  Sambut bala rumah panjai tu chukup manah enggau chukup basa, maioh macham lauk maia makai tengah hari bisi di sedia ke sida. 

Posted by KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment