Tuesday, March 16, 2010

Ngubat ngeli pedis....anang takut.


Aku 2 minggu ke udah bisi 3 kali udah ngagai lutor ngeli. Engka laban nyau tuai agi umur, ngeli pun nyau slalu pedis. Kelia maia agi mit, anang makai ruti gula ka indai indai madah ka kitai, tang nya ti ka agi di empa, tambah mega nadai utai bukai ti di empa, ruti gula nya ti pengabis murah di beli 5sen bisi 5 leka ulih lalu nya chukup ke sari. Asoh merus ngeli, ka skali sari laban ukai baka kitai ke diatu betemu enggau lutor ngeli endang enda kala. Aku keterubah ngagai lutor ngeli ba pom 1, sebedau nya nadai nemu utai ti lutor ngeli. Bisi lutor terebai ngagai menua pesisir menya enti datai ka ngechek lalu bisi betuchok, ingat aku, aku enggau pangan aku siko belalai ba giling tikai di sadau laban enggai di tilik orang ngeli. Diatu, bala anak-anak aku rajin amat ngagai lutor ngeli laban ari mit sida endang di bai aku.

1 comment:

  1. KS anang enda nyaga pengerai ngelie ti ka mintin cantik, biak belama. Maioh mcm ubat ngelie bisi di jual ba pharmacy ngasuh ngelie cantik, buhak, manah belama, janji rajin mengamalkan. Madah ke nn, ngeingat ke diri empu meh tu.. bisi maia rajin sampai 3 kali sehari merus ngelie, ti udah malas 2 kali sehari aja. hahaha

    ReplyDelete