Tuesday, March 23, 2010

Kemisi sekula 1 minggu

Kemisi 1M - satu minggu - 7 hari. Sinu meda bala anak-anak diau di rumah, kelimpah ari ngaga kerja rumah ti di beri bala Cikgu, sida meda TV lalu sekali-sekala nulong berapi, besapu enggau nuchi rumah. Laban aku ti nadai ngambi kemisi lalu sayau ke kemisi di basau ngapa keno, dia aku buking ba Marriott kena sida menyadi bemain lalu tindok semalam aja. Kadang-kadang kitai tu enda tentu ulih ngenag duit, amat meh nya mar ungkus semalam enggau-enggau pemakai kitai tang jam kitai ti besama enggau bala anak ti di kenang di kira kitai. Maia dulu menya, enti kemisi skula endang di anti bala apai-indai kitai, kitai ti datai awaka ulih mantu sida ia ngerja pengawa. Ingat aku, enti kemisi bulan 8, nya maia nernak ke anak padi, bulan 12, nya maia nyeleti anak padi ti mati lalu mantun. Bulan 4, nya maia ngetau. Semua process tu endang nadai kala tinggal. Ba ari ti bukai enti bisi pulai enda skula, pengawa aku enggau menyadi aku nangkal getah, aku ngumpul kulat getah lalu di jual, rega nya meh di bai pulai ngagai bording. Nya meh pendiau pengidup maia agi biak enggau maia skula. Tang semua pengawa tu di kingat ke aku sampai diatu, lalu nya meh kena aku meransang diri empu keh tenggau keh lalau genap ari. Pengidup tusah tang pengelantang ati bisi laban besemak amat enggau apai indai.
It's call Quality Time Together.
Thankyou Lord for the time that you have given to us which is very meaningfull.
Relaxing at the Lush Cafe
Clara with her monopoly game
Ice-Cream perfect dessert
Splendid.....juices and wine
Dinner at Waterfront

Kaki Ngot old times favourite
Children favourites-Butter prawn meda kelamayang padam ti ngerindu ke ati
Marriott waterfront view....beautiful

KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment