Monday, March 15, 2010

Kitai indu....


Apin lama ti udah, aku bisi ninga randau 3 iko lelaki ti nyau udah berumur. Sida 3 tu berandau panjai ari randau buah entekai lalu serata dunya topik sida. Maioh macham randau sida 3 iko. Semalam-malam sida 3 tu berandau nadai tinduk, taja sida 3 tu udah SETUING (nemu kita utai ka aku tu)randau sida 3 tu nadai ngemedis ati pangan diri, tang ngerindu ke pangan diri. Siti ari randau sida 3 tu ke bisi didinga aku nya sida nyebut pengawa lalu muji kitai ti indu munyi tu.


Orang indu chukup rajin dalam semua pengawa, nama kabuah rajin nya bakatu: Sida rajin ngintu rumah tangga, rajin berapi, rajin begari, rajin driba, rajin ngintu diri, rajin suping, rajin makai, rajin batilipon enggau rajin beSMS. Diatu nyau nemu ngena bilubili (bluberry). Nah ninga kita, kitai tu rajin semua pengawa nyenkaum rajin SMS.


Aku laban ti ka ngerajin kediri ngintu diri, kelimpah ari ngadu buk, tunjuk jari enggau kaki ka meh di adu enti bisi ari ngereja pengawa ti ngerindu ke ati diri, ukai setegal bisi duit tang munyi ka jako orang diatu "pamper yourself".

2 comments:

  1. Amai ko nn wai KS.. setuju aku, tu aja ku malas natuk pad hp, nasip diatu bisi touch skrin ko org, main purus enggau tunjuk jari hahaha

    ReplyDelete
  2. au..sambil ngeso ke kukut dah di chat neh. aku bedau pass ngena touch skrin...bala anak puas ngajar aku tang lalu enda nemu....dah tuai meh nya.

    ReplyDelete