Tuesday, March 9, 2010

Bungai, bungai, bungai, manah di peda

Semadi nadai enggai ngereja pengawa bukai, ambi kemera ngambar sebarang utai, udah di upload aku peda manah ga. Rindu aku meda bungai tu, ia ti burak nya bunga rumput di belakang rumah lalu ia ti mirah jambu nya bunga daisy di ambi aku ari fruit basket ti di beri ngagai orang maia babyday. Ambi ke sema.....baka bunga baru ngerembai, sebedau layu manah di peda. Peda kita pemalat kitai tu kemarau, pun kayu ba belakang rumah aku nyau lamus abis daun gugur.
Beautiful-pink
Pink Daisy

Fruits basket with pink daisy

Musin kemarau, daun gugur ba blakang rumah

Angsana tree at the roadside at the backyard of my house

Chiku....manis amat buah tu di belakang rumah aku

Roselle-gaga ka fresh syrup nyamai di irup

Bunga rumput
Rumput belakang rumah ba pagar

No comments:

Post a Comment