Sunday, March 7, 2010

In memory of Ruudy Agong 2005-2010



Ruudy with his teddy bears

Ruudy with his Olympic fever medal given by Clara


Kubur Ruudy




Doctor meri ubat ngena chara tuchuk ba kaki

Ruudy dalam bilik Doctor nganti diri diubat

Ruudy special diet enggau ubat, tang apin sempat ia makai semua tu ia nadai
Ruudy and Cahaya

Ruudy agi gerai-relax ba kerusi luar rumah



2005 kami menyanak bisi nemuai ngagai menyadi aku ba Pantu. Pemulai kami ari Pantu kami di beri sida ia anak ukoi beumur sebulan. Ia di bai kami pulai ke Miri ngena kereta. Penatai di Miri, anak ukoi tu lalu nyadi sulu semua kami, ia diberi kami nama Ruudy Agong laban ia diambi kami kenaka 4/6/2006. Gamal ia manah amat, ia beresi putih bulu baka kapas. Ia chukup di kerindu serta mereti. Taja ia tu ukoi, ia tu jelu, tang kami enda kala nganu ia kasar. Ia di asoh duduk ia duduk, ia enda ngachau utai lalu ia tu nemu amat nyaga rumah. Bedau kala aku bulih ukoi mereti baka Ruudy tu. Ia rindu begambar, ia rindu posing, ia mega rindu ngena kereta. Enti pintu kereta di buka, kangau aja ia, ia terus masuk....Ia nyadi pangan bala anak-anak aku.



Kena ka 3/3/2010, ia kena sakit enggai makai, lalu di anjong berubat. Kemari 6/3/2010 ia dianjong skali agi ngagai vet Dr. Bettie. Datai din ia bisi ambi darah lalu di peresa, Ruudy kena sakit dalam udah stage 4. Di ubat lalu bisi di tuchuk that cost me RM300.00. Demalam sebedau aku tindok dia aku ngabas ia ti gali di luar, dia aku meda ia seput seput ka ngesoh ke seput ti pengabis. Sinu amat aku meda ia ngapus ke seput ia ba jari aku, ia died peacefully at 11.15pm. Tadi baru udah di kubur kami ba backyard blakang rumah laban bala anak aku enggai muai ia sengapa.



Ruudy, we missed you, you are so lovely and adorable. May your soul rest in peace.

No comments:

Post a Comment