Monday, November 8, 2010

Cherita sekumbang ngibun mamamia sakit ba spital

Sekumbang 20 malam ti ngibun mamamia sakit ba spital, bemacham ragam mensia di peda aku.  Maioh gaya pendiau, pengawa, perangai kitai mensia.  Maioh bansa kitai mensia, kelimpah ari bansa Iban, Bidayuh, Melayu, Indon, China, Indian, Orang Ulu, bansa Penan pan bisi masuk ba spital. Pengawa leboh ti ngibun orang sakit maioh macham utai ulih di kerja, bagi aku kelimpah ari macha surat kabar enggau bup cherita aku ngagai pua-patchwork.  Nah....ka nemu kita, pengawa orang ti ngibun sakit sepiak katil indai aku, peda kita gambar ia di baruh tu the love bird.  Tak laki ia ti sakit ngibun, tindok dani makai, dah nya tindok..........baru.  Aku mega bisi ampit enggau orang hospital fire drill, peda mega gambar di baruh nya.

Siang-malam seduai tu endang bakatu...tindok aja...cinta yang indah tak peduli di mana anda berada

Scene from outside hospital during the firedrill

Those in green pants nya trainees from Lincol College of Nursing

Bala pesakit under the hot sun, sinu meda sida

Nurses busy with roll-call
Posted by KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment