Monday, November 8, 2010

Akai-dai...tu meh gaya pendiau kitai enti udah tuai

Kena 18/10/2010 maia aku pulai gawa, datai di rumah aku terus masuk bilik indai aku.  Maianya aku meda ia endang udah enda tentu berapa.  Di tanya aku bisi pedis nuan, ia madah nadai, tang aku endang nemu ia pedis nya meh kabuah aku lalu mai kami sebilik nganjong ia berubat.  Datai di sepital, kami duai terus betemu enggau dutor, dia dutor madah ke ia mesti ka masuk bemalam ba sepital.  Aku sigi nadai jako bukai, sebarang kenu nuan meh dutor ngubat ia, anang ga enda ngubat keno aku.  Kami duai ngena ambulance ngagai spital besai.

Tu meh gaya pendiau ia ba sepital 20 hari ti udah lalu.
Tu meh ka gaia kitai pengidup kitai, nama udah tuai sigi maioh penyakit.  Pedis kiba kanan sebelah tubuh. Nya-alai, kala kitai ti agi biak tu, anang enda nyaga pemakai & pengerai kitai.  Arap ke umur panjai baka indai aku tu lalu ulih meda pengelantang bala anak-uchu jemah ila.  Pengerindu ke orang ti tuai berengkah ari kitai empu diatu, tu meh maia kitai ngayan ke pengerindu ngintu sida ia awaka bala anak kitai beteladan ba kitai lalu arap ke sida ulih belajar ari pengawa kitai. 
Dear Lord, we love her so dearly, do not take her away from us yet, thankyou Lord for your wonderful works in restoring her health, strengthen her mind, body and spirits.  Also pray for Doctors, Nurses attending to her, stretch your holy hands and bless them. Blessed each and everyone of us with patience and kindness and fill our hearts with loves.  In Jesus name I prayed....Amen!!
Posted by KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment