Friday, August 13, 2010

Visitors from Aussie Prof. Dr & Mrs Heppell

Dr & Mrs Heppell came from Australia attending forum at Curtin University. Seduai tu orang udah bejalai seluruh Sarawak enggau Sabah. Seduai sama-sama ngadu research ba pengidup pendiau kitai Iban kenyau ari taun 1970'an. Dr.Heppell keterubah ia gawa ba menua Sarawak dulu menya begulai endar enggau niang Papa aku sama mega enggau Prof. Derrek Freemen ba Sarawak museum. Penatai seduai ngagai rumah aku dibai Vernon Kedit (my nephew) the famous Mr.Manager to some Malaysian artist, diatu ia dah pindah ke Sarawak. We had such a good dinner, lalu berandau dalam jako Iban. Orang ribai Dr.Heppell landik amat bejako Iban. One of his research di bantai ia ngagai aku malam ke nya, ia collect semua macham duku bansa kitai Iban lalu ia nemu semua nama, aku ka siti dua ti di temu nama, kelimpah ari pedang, parang-ilang, chandong, duku tangkin, ia ti bukai enda nemu agi, tang ia tu semua di temu ia nya lebih 50 iti bansa ti di sebut enggau udah di gambar ia. Vernon tu landik dalam semua nama pua kumbu enggau chara-chara nenun pua. Enda lebu ia ichit Master Weaver-Sendi anak Ketit, nya meh inik kami duai.

KumangSedinang@2010

2 comments:

  1. Wai KS > best amai nn bisi temuai ribai ko kitai, mesti nn masak special. Sayau enda ulih betemu enggau kazen nn Vernon.. maioh utai ka tanya pasal artis M'sia.

    ReplyDelete
  2. IEG, kemari aku had breakfast with him again as per today posting.

    ReplyDelete