Wednesday, August 18, 2010

VIN beauty care centre-Indonesia body massage


Facial treatment with herbal-cool maskInjin kena ngesoh mua sebedau muai black-heads


Sepengudah aku ti betemu enggau pangan aku siko 2 minggu ke lalu, ia baru pulai ngurut belakang keno ia, slalu pedis isi, tubuh penuh angin. Ia bekunsi becherita enggau aku. Laban ti kelalu lelak for the past few weeks, kemari aku nguji ngaga appointment, kia lah tudah KS nguji. Aku tu ka bekunsi enggau bala pangan mega, enti kita bisi berasai enda nyamai tubuh tau di uji tempat tu, very condusive, manah tempat lalu ukai tempat ti di peda kitai sebelah berita TV endor orang ti enda berapa, ukai bakanya. Tukeynio ditu nya indu bansa China, tang pekerja ia ti ngurut nya ari Indonesia magang. Sida ditu mega bisi ngadu facial, nuchi mua enggau enti ka muai kedut-parut-parut semua ulih magang. Siap massage kitai tau terus facial, ia ti facial nya indu bansa China, very professional. Landik amat sida tu. Enda tentu mar bayar ditu, Indonesia body massage nya RM29.00 per hour. Facial nya RM35.00 per hour. Selamat nguji, Anang enda ...............

KumangSedinang@2010

5 comments:

  1. RM 29 per hour for body massage? Eeee, murah nya! Iya ke ba Thai Massage mar endar! Landik asai sida ti ngurut tubuh nya? Rugi aku enda nemu pasal alai tu maya ke di Miri tu tadi! :-) Enti enda, udah medua tiga kali nganjung diri!

    ReplyDelete
  2. Wai KS > dini endor tu? Ku ka nguji massage, enda kala di massage tubuh aku tu... this will be my 1st time in life hehehe ..Sakit asai aku minggu tu, down with flu & cough..

    ReplyDelete
  3. Depan Kaya&Toast, 1st floor. Di baroh sida tu endor ngadu kukut (Nail & Earth)

    ReplyDelete
  4. Puteri, nganti nuan nemuai baru, ila ku nganjong nuan. Nyamai amat di-urut Indon tu.

    ReplyDelete
  5. KS > ka nguji Gold Mask Facial Treatment ku kia ujung bulan.. lama amai ngiga Gold Mask Facial ko org, from last year have been searching for it. At last ku temu jua akhir nya thks wai for sharing.

    ReplyDelete