Wednesday, August 4, 2010

RIP to Late Sylveester anak Pengiran

Yesterday my dearly friend from Tudan call me, madahka anak kawan ia udah nadai malam 1/8/2010. Aku enggau ia ngagai rumah family orang tu, datai aku dia, naka penyinu ati aku meda bala sida sebilik kelebih agi parents of the decease enggau adi ia nyabak enda ngetu-ngetu. Anak kawan aku tu umur ia baru 19 tahun tak baru bujang, ia ga manah gamal serta mereti. Ia bisi adi 3 iko umur 12, 8, 6 taun. Keno ka indai ia maia ti berandau enggau kami, anak ia tu nganjong inik ia pulai ke menua ngagai bus station ngena bus malamnya angkat kul 9pm. Sepengudah ia ti ngeleka keh inik ia ba bus terminal ia enggau 3 iko petunggal ia pulai ke rumah, datai di rumah ia endang udah seput seput lalu minta ubat ngagai indai ia, ia kena asthma attach. Kena sengak/ampus jako kitai, ia di bai ngagai General hospital tang ba rantu jalai ia ngapus ke seput ia ti penudi ba jari petunggal ia. Ti ngenyinu ke ati amat nya inik ia datai ba Sri Aman pukul 9 pagi lalu nerima talipon madah ka uchu ti nganjong ia nya udah nadai, then she board the bus again pulai ke Miri. Imagine kita an old aged women umur 70++ taun pulai mansang ngena bus................. Amat pandak meh umur kitai mensia enti Tuhan udah ka ngambi kitai, ba anembiak tu, ia tak bedau nemu penyamai, baru bujang tambah mega anak tuai apai enggau indai ia. Keno ka indai ia, mid August tu ia nurun bekerja ke tasik biru laban baru bulih pengawa, sinu amat meda pendiau sida tu, anak ti di karapka nya ga di ambi Tuhan.....life is not fair but has to go on.................. KS sengaja enggai ngambi gambar ia kemari laban ti kelalu sinu meda family ia tu.
KumangSedinang@2010

3 comments:

  1. Wai KS ngenang ke asthma, aku demalam kena attack meh, kol 3 pagi, kol 4 pagi baru aku ulih ninduk kediri..Tusah sakit asthma anytime datai, ba bendar nelan ubat.. serta besampi. Sinu amai ku ninga kisah nn tuk... May his Soul Rest in Peace! Amen.

    ReplyDelete
  2. Nya meh, aku sengaja enggai ngambi gambar, kelalu sinu meda sida sebilik and it's remind me alot of losing my late eldest brother.

    ReplyDelete
  3. KS > amai nyO to show your respect to those who mourn the loss. Ninga cerita udah sinu, bedau agik meda, sigi sesikok aku nyabak laban ke dampih ai mata munyi ko org...

    ReplyDelete