Wednesday, August 25, 2010

Penganan Irik

Last Sunday pulai ari gerija, chelap serta enda nyamai endor bejalai ba kedai laban hari ti balat amat ujan, so pulai ke rumah kami menyanak. Semadi ti enggai ngerja pengawa bukai, tindok enggai ga mata dia aku begiga ke tepung ba cupboard dapur, nah, bisi tepung, apa di tunggu.... lalu tunyau aku laban ti lama endar udah ka belajar, umur nyau udah tuai tang lalu bedau kala nguji. Kebuah ti enda nguji nya laban indai aku landik amat ngaga penganan endang di pelandik ke orang, penganan di gaga indai aku manah gamal serta nyamai. Tisi ia pun manah, thats why my children called it KUEH TOPI. Taja penganan irik tu mudah gaya ngaga tang enda nitih ke gamal ia, maioh udah kueh udah di gaga aku tang bedau ngenusah ngaga penganan iri'k laban kabuah aku madah bakanya, nadai tentu resipi laban pemanah enggau penyadi penganan tu di peda maia ngaga lebuh kitai nanak ia ba kali. Kali aja tau madah ke kitai whether its enough sugar or need more water. Tang penganan ti di gaga aku ...hem..kita meda gamal ia ditu, enda manah gamal tang nyamai di empa...KENO! aku muji diri lah. Nadai maioh utai di guna, perengka ia bakatu:
2 changkir tepung gandum
1/2 changkir tepung beras amat
1 changkir gula pasir
1/2 changkir gula apong
Ai sechukup gaya, enti kelalu pekat beri maioh agi ai.

Champur semua lalu gaul sampai nyau pekat. Udahnya angat ke minyak ba kali, enti udah angat lalu kauk ngena tilok ti numbas ia pemesai lalu iri ngagai kali.

Nya aja resipi ari aku, selamat nguji. Enti kita udah ngaga tau ngangau ka aku ngirup kopi.

KumangSedinang@2010

1 comment:

  1. During my early years as a kid, rindu endar makai kuih penganan iri. Sida mom agi ka endar begagaka kuih tu menya. Diatu, kuih tu nyau udah ba tahap commercial. Nurun aja ngagai tamu, bisi aja orang nyual dia. Kelimpah ari kuih tu, ba tamu bisi ga dijualka orang pulut dalam ruas, enggau penganan sarang semut (a.k.a. penganan tatuk). And thanks for the recipe too. Ka nunda ila. Ha! Hahh! (Ni keh maya?)

    ReplyDelete