Friday, February 19, 2010

Roselle manah ka nuan

Apin lama ti udah aku bisi bejalai ngagai pangan aku ba Promin Garden. Endang ka baka kitai enti kitai bisi temuai kitai lalu ngaga ai irup. Maia ia ti meri kami ngirup, kumbai aku ia meri ai manis grenadine meda nya ti mirah. Di irup aku, sepi aku tak lain agi asai, dia ia madah, tu ukai Grenadine ko ia, tu Roselle. Selalu nya aku meda ba supermarket or TV ai roselle tu, enda nemu ia nya fresh roselle di panduk ia empu. Aku lalu minta leka (seeds or biji) ngagai ia, dia ia meri aku leka roselle enggau mega anak roselle ti mit. Datai di rumah lalu di tanam aku, so peda kita gambar tu real roselle planted at my backyard. Nadai maioh bisi empat pun aja. Nya pan pama meh bisi di panduk aku kediri. Ai roselle tu nyamai di irup serta manah ke tubuh kitai..kenu ko cherita orang.
Pun Roselle di tanam blakang rumah.
Buah Roselle tau di pandok gaga ka ai irup


No comments:

Post a Comment