Wednesday, February 17, 2010

CNY visit to Brunei

On the 2nd day of CNY, we visited my Aunty Lucy and family at Lamunin, Brunei. Aunty Lucy aku tu bini Late uncle James A Enau, bala anak ia bisi 2 iko jadi enggau bansa China. Laban lama enda betemu, maioh amat cherita. Tambah mega bala anak aunty aku tu jarang betemu enggau enggau indai aku lalu tu mega endor bala anak-anak aku bekelala enggau bala extended cousin sida ti jarang enggau begulai awaka sida tu selalu nemu diri sebilik. Maia ti nemuai tu mega kami bisi ngagai menantu ia next door, dia kami di jamu enggau bermacham-macham utai di pakai. Penemuai kami menyanak setengah hari tu bisi endar reti ba aku, nya meh kena ngenyemak ke kaul kitai sebilik kelebih agi enggau bala ti jadi enggau bansa bukai lalu jaoh menua ari kitai. Meningkat berat badan.................. A-must-fruit of CNY

Umang, Mrs. Chong (Mag sister-in-law)and KS, backrow Aunty Florence and Mag.












Infront of Mag and Ah Chong house



Wow....Enau 2nd & 3rd generations




Mom, Aunt Lucy, Doris and her son Iverson Angus Enau




Mom and Aunty Lucy




Beloved, KS, Umang, Mag, Jeslina, Joe-Jo, mom, aunty Lucy & aunty Florence




Umang, Mom, Jaslina and hubby

No comments:

Post a Comment