Friday, March 4, 2011

Apoo......iissh..iissh...ka enda, ati ga rindu...kati deh.!!! Nanya diriempu...

I have been told that I have exceeded my total photo upload quota, reti nya aku enda ulih upload gambar engkah ba ruai aku tu agi, lalu ka ngaga ruai baru.  Ngachau amat, ka enda beruai baru, ati tu rindu ga nulis cherita.  Ila meh nganti aku bisi agi ari, diatu maioh amat pengawa bedau ulih limpang, enti aku udah bisi ruai baru aku madah ka kita....ke diatu...mupuk dulu aku, petang ruai Kumang Sedinang jam ke diatu.  Arap ulih betemu baru ba ruai baru......Selamat Betemu Baru!!!
Posted by KumangSedinang@2010

4 comments:

  1. Apoo neh...lelak mai pindah rumah bekenya. Enggi EtE kada enda bekenya enda lama da.

    ReplyDelete
  2. Hehe, ketawa aku macha kita ke apin lama beblog udah abis quota gambar! Enggi aku udah lebih 5 taun beblog, ngemayuh nya blog, apin bulih 1/4 quota dikena! Resize gambar, asuh file mit agi .. enda quota jampat abis. One other thing, blog tu tau diimport nuan ngagai blog baru. Bisi feature ba Dashboard alai nuan import blog.

    ReplyDelete
  3. Endang sigi baka kereban blog ti pechuma (enda bebayar). Ukai ga reti orang ti nyediaka kereban nya deka ngichaka bala kitai ke penguna kereban sida. Laban enti diemptaka, bala bloggers tentu enggai agi ngena kereban sida.

    Taja pan bakan nya, menyadi, anang mantul ngapa. Teruska pengawa nuan nulis dalam blog baka tu. Enggi aku lebuh maya bisi awak duduk lalu belabuh deka nulis, buah runding (idea) ga enggai datai; lebuh maya buah runding ke memanah bisi, awak ga nadai. Sereban enggai nyadi pengawa. Nya kebuah blog aku lama enda ditegu aku.

    Selamat nulis!

    ReplyDelete