Thursday, April 1, 2010

April Fool 2010

Ayo..................enda berasai taun kitai udah datai ba bulan 4.

Saritu di kumbai orang putih April Fool, nama kabuah ia di kumbai April Fool enda nemu aku. Tang ba jako kitai Iban April Fool retinya Hari Beduan Pangan tauka Hari Paloi. Hari saritu kitai enda tau ringat KENO....Let me share with you 23 years ago, kena ka 1/4/1987 aku enggau pangan aku siko beduan siko ari pangan lelaki kami duai. Tumu tumu pagi aku madah ka bisi parcel nuan ba Lutong Post Office keno kami duai madah. Dia ia lalu so anxious ngagai pos opis, datai din ambi ia bungkus nya lalu dibai ia ke opis. Udah ia muka nya, enda mukai-mukai ia manjong..nemu kita nama utai di engkah kami duai dalam nya...peda gambar di baroh nya....buah pisang bebungai ke puchuk nanas. Sampai saritu aku mengkang ingat ke ulah tu.
Kala kita meda gambar pisang bebungai ke daun nanas????





KumangSedinang@2010

No comments:

Post a Comment