Monday, October 4, 2010

SHELL-100th years of powering progress together

25 years ago when I was 21years of age, 25 taun ka udah, baru 3 taun aku udah gawa, maia nya umur 21 taun....ah!!!!!!!!! Sarawak Shell ngintu 75 taun udah di Miri. Maioh macham program di sedia kah.  Laban ti agi biak lalu active amat maia nya, ni utai ti di asoh orang di kerja sigi nadai nulak.  Ba pengerami maia nya aku enggau group bala indu dara 10 iko bala kami bengepan lalu ngajat maia ti bejadi pengawa tu.

Hari enam tu tadi 2/10/2010 sekali agi pengerami ti naka ka pemesai nyau bejuta-juta $$$$ di keluar ka kompeni kena ngerami Shell 100 taun udah megai pengawa ba Miri.  Maioh pengerami di kena ngingat ke aritu enggau program di sedia ka.  Bala pekerja pengawa ti bisi gawa ba kompeni enggau bala manpower staff ti contracted to Shell enggau makai malam (seated dinner) ba Kelab Rekreasi Shell.  Lebih 500 iti mija-5000 guest tu nyengkaum bala staff and families, VIPeeesssss, enggau bala pekerja ti udah pinchin sama bisi datai.  Ba pengerami 100 taun Shell tu, umur nyau 40'an, udah bekerja 27 taun ba Shell, aku sekali agi gaga ati laban ulih enggau bala komiti pengerja pengawa ngatur pengawa ungkup ke sarinya, sekali tu enda ngajat tang nerima bala VIPeeeeeeeeeesssss- pemesai orang ti bepangkat ko jako Iban, tang sida tu  enda besai ba tubuh, sida tu baka kitai maioh ....................semina nama ia PEMESAI...

Sekali agi aku beterima kasih ngagai Tuhan ti pemadu bekuasa, laban nuan meh aku agi mangku pengawa aku sampai ke diatu, lalu ngemata ka pejalai aku sepemanjai aku ke udah gawa 27 taun ti udah, minta nuan agi ngiching merening ngiring pejalai pengidup aku.  Sekumbang ti gawa 27 taun maioh asam-garam di sepi, penanggol enggau penusah kerja, tang nya semina nyadi peransang diri empu. Penyamai ba pengidup ti di kenang.  Sepemanjai ti berkerja 27 taun, bisi 3 kali renggat  recession lalu ba taun 1996 nya taun Shell ti maioh ngetu-muai orang  kerja (lay-off staff) setegal minyak nurun rega, bisi 600 iko bala pekerja pengawa di ketu ka tang aku ari tulong nuan Tuhan aku agi ditu sampai saritu.  Sekali agi aku beterima kasih ngagai Allah Taala ti endang selalu merening singkang pejalai aku laban ia nemu aku orang ti bedosa enggau orang ti merinsa enggau tusah.  Ngena berkat ti di beri Tuhan ngagai aku, aku mega bekunsi keh berkat nya enggau orang ti nguna ia.  Sampi tu di pinta dalam nama anak nuan Jesus Kristus, Tuhan ti pengelepas kami. Amen


Lita-boss kami, Mag, Jenny, Rose & KS



enda muai peluang sida 5 tu...ada-ciri-ciri ..h.h.e.e...vvvvviiippppss

tu ukai security guard taja meda seduai bakatu...tang seduai tu enda kempang duduk berimbai nya enda besemak.




goodies for the guest

laban kami enggai bepanas nya di beri orang payung....

Miss Marina Gindi-senyum simpul

Miss Sam....rajin amat indu tu peda size badannnnn

KS-enda tinggal ngeshow keh beg....goodies


KS, Mrs. Managing Director Puan Mariani and Rose

forever young Miss mirror-mirror on the wall.....

YB Datu Seri Douglas Ugah Embas

bendar amat gamal sida 3 tu tang...sarung jari agi beresi....

nya pun kayu di tanam KS, Mir and Jen

my dearest puteri payung....

Kala orang nanam pun kayu ngena cermin mata chelum enggau bepayong...h.ah.a..h.a.ha?

sarung jari tak bedau beresi.....puan-puan sekalian....







Capt Fung...apa hidding behind the bush makai!!!

udah lelak nanam pun kayu kami sebuat bisi di beri makai enggau ngirup..thankyou SHELL!!

forever young kawan aku tu Mag & Zini
Posted by KumangSedinang@2010





No comments:

Post a Comment