Wednesday, July 28, 2010

Ngetas Ulit Late Charles Garak@Anggat








Ditu aku bisi engkah sekeda ari gambar maia ti muai ulit niang menyadi Tuai aku kena ka 24/7/2010 ti udah lalu. Enti nitih ke semaia maia ti ngintu pemati niang tu suba, ulit nya 3 bulan tang laban indai aku ti enda pengerai, nya alai kami menyadi decided to do tumu, ngiga ia ti gerai. Eventhough, ulit dah di buai/tang pengingat enggau penyinu ati kami ka nuan Tuai endang meruan belama. Arap nuan menyadi selalu nengkila ngemata ke bala adi nuan ti agi diau di menua injau tu, awaka nadai utai tau ngeregau ngachau kami. Tuhan udah ngemai nuan ngagai tempat ti udah di sedia ka ia ti endang pemadu manah, nya-alai begulai meh nuan enggau orang ti tuchi ti endang udah di pilih Tuhan. Munyi ko jako ia "Titih ke aku, laban dalam rumah aku maioh tempat".

No comments:

Post a Comment