Thursday, January 7, 2010

Welcome 2010...wishing for good health, prosperity, wellness in health both physical & spiritual life....uh...ha!!

Selamat nyambut taun baru 2010. Lama udah aku ka update blog aku tu lalu nadai ari laban aku ti kemisi lalu semua pengawa IT & cyber pun kemisi. Di rumah aku sigi enggai megai komputer laban udah lelak ba opis "KENU", tang maioh ka tegal agi nya aku nadai ari. Selamat Taun baru ngagai semua ti bisi mansa blog aku tu. Arap taun ti baru tu tau mai selamat ke kitai semua, berkat ari Tuhan Allah Taala ti bekuasa mengkang enggau kitai. Selamat grai nyamai, gayu-guru, betuah-belimpah, anak ti skula asoh pandai, sida ti bekerja asoh landik ambika niki pangkat. Sida ti sakit asoh grai awaka kitai ulih begulai belama.

Aram kitai sama ngenang enda lama ngingat ke utai ti udah nyadi dalam pengidup kitai sebilik. Ba kami sebilik taun 2009 tu taun bisi ga mai penusah laban lenyau orang ti di kasayau ke kami ianya Papa aku. Tang aku sigi nemu, ia sigi ngemata ka bala anak-uchu ia selalu. Taja ia nadai di peda, dalam sampi ia semak berari. Dalam kami ti tusah di tinggal ke ia, laban Tuhan sigi manah, ia meri kami pengelantang ngagai kami menyanak enggau kami sebilik. Kabuah pia indai aku gerai ari penyakit ia, anak mujur ba UPRS & PMR, seduai ia bulih straight A's. Ngarap ti bedau keluar nya pun mujur.

Taun 2010, aku besampi awaka berkat Tuhan sigi enggau kitai berari kelebih agi ba pengerai kitai besari-sari. Awaka ia ngemujur ke semua pengawa kitai. Ba kitai ti senang, kitai anang enda ingat ke sida ti nadai agi begulai enggau kitai, lalu mega kitai anang enda ingat ke orang ti tusah, ti patu-balu, ti singkong-belong, enti bisi utai lebih anang enda ingat ke sida ti nguna lebih ari kitai....so don't forget ...CHARITY...sedekah lalu kena kitai beterima ngagai ia ti bekuasa Tuhan Jesus. AMEN!

No comments:

Post a Comment